De zomer komt eraan 🌞

Daar worden wij vrolijk van! Daarom ...

Extra voordelige prijzen voor alle aankomsten tot en met vrijdag 12 juli !

Super last minute voordeel voor alle aankomsten tot en met vrijdag 27 juni !

zoek en boek

Taalkeuze (nl-NL)
  • Villa Mer DE (de)

Veelgestelde vragen (FAQ)

Waar je voordat je boekt een antwoord op wilt hebben

Hoe maak ik een reservering?

online of via de telefoon

Je reserveert heel eenvoudig 24 uur per dag online via onze website. Ook kun je ons bellen, e-mailen of onze receptie bezoeken om een reservering te maken. Als u nog niet definitief wilt reserveren kunt u ook een optie nemen van een aantal dagen op een huis of appartement. U heeft dan nog wat extra bedenktijd zonder dat u ergens aan vast zit! Een optie nemen kan alleen telefonisch of per e-mail.

Aankomst- en vertrekdagen

De aankomst- en vertrekdagen zijn maandag, vrijdag en zaterdag. Je kunt een week, midweek of weekend reserveren. Tijdens de vakanties rondom feestdagen kunnen de aankomst- en vertrekdagen afwijken.

In de zomervakantie kun je alleen een week reserveren. De aankomstdagen zijn vrijdag of zaterdag.

Kan ik ook een annuleringsverzekering afsluiten?

U kunt via Villa Mer gemakkelijk en snel een annuleringsverzekering bijboeken. Dit is niet verplicht maar wel verstandig. Meer informatie

Acceptatie van uw reserveringsaanvraag

Nadat u het reserveringsproces heeft voltooid, ontvangt u een automatischebevestiging van uw aanvraag. Uw aanvraag wordt door ons in behandelinggenomen. Het is mogelijk dat uw aanvraag niet wordt geaccepteerd of dat er extravoorwaarden, zoals een borgsom, worden gesteld. Wij stellen u hiervan per e-mail inkennis. Indien uw aanvraag is geaccepteerd, ontvangt u per e-mail het huurcontract

Huurvoorwaarden

Met het reserveren van een vakantieverblijf verklaart u zich akkoord met de huurvoorwaarden

de accommodaties

Waar staan de accommodaties en wie is de eigenaar?

Alle accommodaties van Villa Mer zijn eigendom van particuliere eigenaren en zijn zorgvuldig voor u geselecteerd. De naam van de eigenaar staat vermeld op uw reserveringsbevestiging. De accommodaties zijn verspreid over een groot gebied en liggen dus niet in 1 park. Het team van Villa Mer is uw contactpersoon en staat voor u klaar.

Wat behoort tot de standaardinrichting?

Tot de standaardinrichting behoort een woonkamer met televisie, een eethoek, een volledig ingerichte keuken met koelkast, kooktoestel en koffiezetapparaat en een badkamer met douche en/of ligbad en een toilet. In uw accommodatie zijn ook tuinmeubelen aanwezig zodat u kunt genieten van de zon of zwoele zomeravonden.

dekbedden en kussens

Per slaapplaats is één kussen en één dekbed aanwezig. Sommige tweepersoonsbedden hebben een tweepersoonsdekbed en een groot tweepersoonsmatras. Of dit zo is, staat in de omschrijving van de woning vermeld.

Zijn de huisjes geschikt voor iemand met allergieën?

Wij zijn ons er van bewust dat er veel mensen zijn met allergieën. Helaas beschikken wij echter niet over anti-allergie accommodaties. Ook onze huisdiervrije en rookvrije accommodaties zijn niet specifiek geschikt of bedoeld voor mensen met een allergie. Waarom niet? De huizen zijn van individuele eigenaren en liggen verspreid over een groot gebied. Wij kunnen onmogelijk controleren en garanderen dat er daadwerkelijk nooit huisdieren komen of gerookt wordt. De huizen zijn bovendien vaak voorzien van een open haard, gestoffeerde meubelen en/ of vloerbedekking. Wij zien wel streng toe op het naleven van de regels in onze accommodaties en maken deze goed schoon. Maar wij geven dus geen anti-allergie garantie.

Parkeren

Bij de meeste woningen is minimaal 1 gratis parkeerplaats of parkeervergunningaanwezig. Indien er geen privé-parkeerplaats bij de woning is, is er voldoende gratis openbare parkeergelegenheid in de direct omgeving aanwezig. Meer informatie over parkeren in Cadzand

Opladen van auto’s en fietsen

Het opladen van een auto, golfkar of soortgelijk voertuig via het elektriciteitsnet van de woning is niet toegestaan. Bij constatering kan u de toegang tot de woning per direct ontzegd worden zonder recht op teruggave van de huursom en bijkomende kosten. U kunt oplaadpunten vinden op: oplaadpunten.nl. Het opladenvan de accu van een elektrische fiets en scootmobiel is toegestaan.

Tenten en campers

Het plaatsen van tenten, campers en andere kampeermiddelen is niet toegestaan. Bij constatering kan u de toegang tot de woning per direct ontzegd worden zonder recht op teruggave van de huursom en bijkomende kosten.

Mieren en spinnen

Door de ligging in de natuur hebben ook beestjes zoals mieren, spinnen en insecten het goed naar hun zin in Cadzand. Onze schoonmakers houden deze diertjes zo goed mogelijk buiten de deur. Helaas kunnen wij echter niet voorkomen dat u toch bijvoorbeeld spinnenwebben, spinnen en mieren in en rond uw woning aantreft. Ervaart u overlast van beestjes? Meld dit dan bij de receptie.

Wist u trouwens dat de aanwezigheid van spinnen een bewijs is van een gezonde natuurlijk omgeving?

In uw accommodatie zijn mogelijk bestrijdingsmiddelen gebruikt zoals mierenpoeder en mierenlokdoosjes. Dit gif is niet levensbedreigend voor mensen en honden en is voor consumenten overal te koop voor gebruik in en rond huis. Wees er toch alert op dat honden en kinderen er niet mee in aanraking komen.

Prijzen en extra's

Wat is inbegrepen?

Eindschoonmaak, gas, water, elektra en internet zijn inbebrepen in de genoemde huurprijs.

Wat zijn de bijkomende kosten per boeking?

Administratiekosten en toeristenbelasting & services. Bekijk hier de actuele tarieven

Mag ik mijn hond of kat meebrengen?

In diverse appartementen en huizen is een hond welkom. Meerdere honden alleen op aanvraag. Meer informatie. Andere huisdieren zijn helaas niet toegestaan. Geen enkele omheinde tuin is gegarandeerd ontsnappingsvrij voor uw hond. Voor het bestrijden van mieren worden er mierenlokdoosjes neergezet in de accommodaties. Wees hier alert op.

Bedlinnen en handdoeken

Bedlinnen en handdoeken kunt u zelf meenemen of huren via ons kantoor. Als u linnen en handdoeken meeboekt bij uw reserving ontvangt u deze bij aankomst op de receptie. U maakt dan zelf de bedden op. Ook kunt u de bedden door ons laten opmaken. Meer informatie. Het op een later tijdstip bijboeken van handdoeken en beddengoed is alleen mogelijk op basis van beschikbaarheid. Keukenlinnen of bedlinnen voor een babybed is niet aanwezig of te huur.

Kinderbedden en Kinderstoelen

Als deze al aanwezig zijn in de accommodatie staat dat aangegeven in het faciliteitenoverzicht. In alle andere gevallen moet u deze extra bijboeken. Tegen betaling van een borg haalt u het op bij de receptie. Meer informatie

De te huren babybedjes zijn vouwbedjes met extra aparte matras (60x120 cm), geschikt voor kinderen tot 3 jaar. Beddengoed voor het babybed is niet in begrepen en niet te huur. Dit moet u zelf meenemen.

Zijn er zaken als een föhn en strijkijzer aanwezig?

Een föhn en een strijkijzer behoren niet tot de standaard inventaris. Sommige huiseigenaren hebben hier echter toch in voorzien. Als er geen föhn of strijkijzer is, kunt u deze op basis van beschikbaarheid tegen betaling van een borg bij de receptie afhalen en lenen tijdens uw verblijf. Meer informatie.

Heb ik toegang tot internet en TV?

Alle vakantiewoningen hebben gratis draadloos internet. De netwerknaam en inlogcode voor het internet in uw woning ontvangt u voorafgaande aan uw vakantie op uw e-mailadres. Ook beschikt iedere accommodatie over een TV met tenminste een basis aantal zenders. 

De werking van TV en het internet is van veel factoren afhankelijk, welke niet altijd in de invloedssfeer van de verhuurder vallen. Hieronder vallen bijvoorbeeld de faciliteiten van de provider, de door de huurder gebruikte apparatuur of instellingen hiervan. De verhuurder neemt derhalve geen verantwoording voor het deugdelijk functioneren van TV en het internet. Uiteraard wordt alles in het werk gesteld om een goed werkende TV ontvangst internettoegang te verzorgen.

Fietsen en bolderwagens

Wij bieden u de service van het reserveren van fietsen en bolderwagens bij Neptunus Tweewielers. Het gehuurde haalt u zelf op. Meer informatie

overzicht alle extra's

Een overzicht van alle bij te boeken extra's leest u hier.

Aankomst en vertrek

Hoe kom ik in Cadzand?

Bekijk deze pagina voor alles wat je moet weten over je reis naar Cadzand.

Wanneer mag ik inchecken?

U kunt uw accommodatie op de dag van aankomst tussen 15.00 uur en 17.00 uur betrekken. De exacte inchecktijd staat in uw aanreisinformatie. De sleutel haalt u op op Boulevard de Wielingen 15 in Cadzand. Als u na deze tijdsluitingstijd van de receptie aanreist moet u dat (als dat kan) 24 uur van te voren laten weten. En anders zo snel mogelijk. De receptie blijft dan langer voor u open of wij leggen de sleutel voor u in een sleutelkluisje. U krijgt een code van het kluisje.

Op basis van beschikbaarheid kunt u tegen bijbetaling een vroege incheck (vanaf 13.00 uur) bijboeken.

Wanneer moet ik uitchecken?

Op de dag van vertrek dient u de woning voor 10.00 uur te verlaten. De sleutel levert u in bij receptie (Boulevard de Wielingen 15). Als de receptiedeur op het moment van vertrek nog gesloten is, gooit u de sleutels in de Villa Mer brievenbus.

Op basis van beschikbaarheid kunt u tegen bijbetaling een late uitcheck (tot 12.00 uur) bijboeken.

Schoonmaak

De eindschoonmaak is inbegrepen. U dient bij vertrek wel te zorgen dat de woningbezemschoon is (stofzuigen), restanten etenswaren, flessen, oud papier et cetera zijn verwijderd uit de woning, de afwas gedaan is en vaatwasser leeg is.

Vergeten eigendommen

Bent u een eigendom vergeten mee te nemen? Dat kan gebeuren. Als u iets vergeten bent in de accommodatie, laat ons dat dan zo snel mogelijk weten. Het naar de accommodatie gaan, zoeken, terugbrengen naar de receptie en het bewaren van vergeten spullen doen wij uiteraard als gratis service. Als wij het na uw melding vinden, bewaren wij uw vergeten eigendom circa een maand voor u (tenzij anders overeengekomen). U kunt het dan bij de receptie in Cadzand afhalen of laten afhalen door iemand anders.

Als u uw vergeten eigendom nadat het gevonden is toegestuurd wilt krijgen, kan dat. U krijgt dan eerst een betalingsverzoek voor een tegemoetkoming in de kosten. Deze bedraagt € 15 euro + verzendkosten. Na betaling wordt uw eigendom toegezonden Stuur ons na betaling een email waarin staat dat u betaald heeft. Vermeld in deze mail ook het juiste verzendadres.

Waarom moet u betalen voor het per post retourneren van vergeten eigendommen? Het pakket moet verzendklaar gemaakt worden. En in Cadzand zijn er geen mogelijkheden om pakketten te vesturen! We moeten daarom naar Oostburg heen en weer rijden om het pakket naar een postverzendpunt te brengen (verzendklaar maken, reistijd en wachtijd postverzendpunt in Oostburg 60 minuten). Dat kost ons dus - naast de verzendkosten - veel tijd. Wij rekenen op uw begrip.

Als we iets vinden zonder dat iemand het als vergeten bij ons heeft aangemeld, bewaren wij het gevonden voorwerp circa een maand. Daarna wordt het niet langer bewaard.

Noodgevallen en problemen

Bij problemen en noodgevallen zijn wij bereikbaar op kantoor tijdens kantooruren. Contactinformatie vindt u hier. Bij noodgevallen buiten kantooruren kunt ons bereiken via de contactinformatie die u ontvangt bij aankomst.

Wat is er te doen in Cadzand

Alle informatie over wat er te doen is tijdens uw verblijf in Cadzand leest u hier