Vijf zekerheden voor huiseigenaren

verhuur uw vakantiewoning via Villa Mer

Bent u eigenaar van een vakantiewoning en wilt u deze verhuren? De gasten van Villa Mer gaan dat zeker waarderen! Misschien ziet u op tegen het regelwerk dat verhuren met zich meeneemt. Villa Mer neemt dat graag uit handen. Het hele verhuurtraject, van promotie en boeking tot en met de financiële afwikkeling en de controles na vertrek: wij regelen het voor u. Lees hieronder onze vijf zekerheden voor huiseigenaren. Loop binnen in ons kantoor of neem contact op!

1. Goede vindbaarheid en zichtbaarheid van uw woning

Wij doen zeer actief aan Zoekmachine Optimalisatie (SEO) wat van belang is voor Google. Op onze website is uw woning goed vindbaar en wordt hij erg uitgebreid beschreven. Alle gasten uit ons bestand ontvangen onze maandelijkse nieuwbrief waarin we woningen uit ons aanbod uitlichten.

2. snelle betaling en altijd inzage in bezetting

Alle netto huuropbrengsten van de aankomsten in een maand krijgt u na afloop van die maand binnen 4 weken uitbetaald. Via ons online eigenarenportaal kunt u bovendien 24/7 het boekingsverloop van uw recreatiewoning volgen. Ook vindt u daar alle afrekeningen en facturen terug. Tenslotte kunt u via het eigenarenportaal uw reserveringen voor eigen gebruik inboeken.

3. maatwerk matching

Wij hebben woningen in zowel de ‘luxe’ als de ‘budget’ categorie. Zo kan iedere gast een woning naar wens vinden. Op de website maken wij hier een duidelijk onderscheid in.

Bij het vaststellen van de verhuurprijs kijken wij ook naar de staat van onderhoud en aspecten die een toegevoegde waarde hebben voor de woning. Lopende het boekingsjaar wordt de prijs regelmatig geëvalueerd: Dynamic pricing. Dat doen wij om uw netto verhuuropbrengst te optimaliseren. Bij aanvang van het boekingsjaar in november zetten wij uw woning open voor boekingen van een week of langer. Maximaal twee maanden van te voren voegen we ook weekenden en midweken toe. Boekingen worden 24/7 gemaakt via de Villa Mer website. Ook komen er reserveringsaanvragen via de telefoon, e-mail en receptiebalie binnen.

Gasten kunnen extra’s bijboeken zoals opgemaakte bedden, koude dranken of fietshuur.

4. ontzorging van u als eigenaar

Uw woning wordt zoveel mogelijk door dezelfde mensen schoongemaakt. Zij kennen uw woning en zorgen er extra goed voor. Eénmaal per jaar verzorgen wij een grote schoonmaak van uw woning. Dit wordt zoveel mogelijk gedaan door de vaste schoonmakers van uw woning. Na eigen gebruik van uw woning wordt deze overigens ook tegen betaling voor u schoongemaakt.

Naast schoon, moet uw woning natuurlijk vrij zijn van gebreken. Een kleine acute storing verhelpen wij direct, zonder uw tussenkomst. Voor acute grote reparaties nemen wij eerst contact met u op voor overleg. Voor (periodiek) onderhoud en renovaties bent en blijft u zelf verantwoordelijk. Wel helpen wij u door u, als u dat wilt, in contact te brengen met de specialisten uit ons netwerk.

5. Representatief kantoor

Voor uw gasten verzorgen wij sleuteluitgifte en informatievoorziening. Dat doen wij vanuit ons mooie kantoor aan Boulevard de Wielingen in Cadzand-Bad. Op wisseldagen is onze receptie de hele dag geopend. De belangrijkste informatie over hun verblijf ontvangen gasten 5 dagen vooraf per e-mail. De gast kan ons in noodgevallen 24/7 bereiken. Voor late aankomsten van gasten hebben wij sleutelkluisjes beschikbaar. Gasten vinden het team van Villa Mer vriendelijk en gastvrij.